Followers

07 November 2011

Y to the O to the U

Ha'aa laa masih dalam mood raya hehe update skali lagi *rajin kan aku? thnks for today baby! i'm glad at last i can meet you. ingat hujan tadi you tanak datang rumah i dah, datang jugak you naik kereta kan. yeah i miss you lahh gila. sory tader makanan apa dekat rumah td. hehe so ajak laa dia buat keja yang selalu i buat neh. syok sndri depan lppy. wahhaa dia pun layan kan hadoi (:

dah gemok dia sekarang kan? 
makin gelap aku tengok haha i love him 
because he is just being himself tader 
nak cntrol2 bagai depan aku kalau tak 
kang aku lempang kang *garang kot -..-

tiba-tiba jadi malu nak mbek gambar dengan dia
*ehh sejak bila pandai malu neh? ngade nak
malu-malu. ok aku memang slalu 
senyum ikhlas pun.

suka tengok dia senyum nampak gigi
ishh rindu haihh -..-' sayangdekatdiasangat.

kenapa nak tunjuk sangat muka boring tu
dekat orang? *dia dah boring layan saya, 
dah taknak nak gmbar-gmbar dah. 
saya cakap satu je lagi hokey!

hokey! last one. If you really want to be, 
or desperately in love with me. Pray for us,
 you and me, i really love you (:

thankss for reading. saja nak 
jiwang-jiwang malam-malam raya ni
ehh tanak jeles tanak jeles tolong laa tolong
haha *dah kenapa nih gila agaknya! kbye!

No comments: