Followers

09 November 2011

nak lepak-ing cenggini selalu.

Peww! peww! lempang kang apa pun tak boleh -..-' sibuk je dia nk meriahkan majlis orang ha'alaa jangan nak nyibuk sangat lah aku tasuka ade faham? grr.. *tudiaa tadan apa-apa duk marah tang nih dah kenapa lah kan? haihh tanak laa nak cerita pasal tu.

hokey! kelmarin saya keluar dengan kawan-kawan saya. ishh sukanyaa saya jumpa downx. lama dh x buat keja mcm nihh.. zaman muda-muda dulu memang selalu laaa kan? *chuihh ayat muda tak boleh blah haha. jangan cakap laa memang sentiasa ready pagi petang siang malam asyik nak melawa dengan kamera. pergi mana kena ada walaupun satu gambar, nih dah boleh jatuh hukum harus dah nih haha (: 
tukang tulis order punya khusyuk haha
naik fening mak nengoknye. saya selalu senyum
biar nampak ikhlas. kan? ha'alaa tasuka biar lahh.
cantek dua-dua girl saya ni. 
macam biasa memang tak boleh nmpak
camera semua jd hyperactive -..-' hahahahahaa 
abaikan orang sekeliling yg pandang-pandang tu.
memang tak laa kalau tak 
pegang phone kan? haha :D lepak-ing
dengan dorang memang terbaik laa..
apa yang yatie ngah usha tak twu 
lah kan. taderr paw laa dekat situ tak payah nak 
besar-besar mata cenggitu. huhu ;)

opppss... 
gambar si wahida taderr lahh kejapppp........

ok neh haa -.-'
once upon a time, we are happy together
loc : kopitiam, changlun kedah

1 comment:

thaqibzaki said...

I know this place coz I at UUM. :D

Tapi tak pernah lepak sini lagi stakat sini sbb tak ada kaki + kawan yang suka lepak kopitiam. Kalau balik Johor, seminggu paling kurang 3 kali lepak kopitiam. :D