Followers

31 December 2011

Bye-bye December.

31 december 2011


Go straight to the point je k. Tanak nak panjang-panjang! v('')v
Okay-okay bila dah strt masuk blajar kan mmg tader masa nak menaip-naip ayat pujangga yg hebat-hebat belaka dah. smua nak kena point-pointkan je. haha setelah lbh kurang sminggu la kot masuk blajar dekat ptss, frst day memang m'nanges jugak laa walaupun dekat je sbb aku tak biasa tinggalkan rumah dduk sana jadi mcm serabut hotax gile! itu ini smua nak kena sndiri, kemudian makin hari makin okay dan okay alhamdulillah roomate smua smpoi-smpoi belake wahaha dwnx smua dah kakak-kakak pun. dua orang baru sem dua, yang sorang lagi dah last sem dah. Tak lupa jugak orang bilik sebelah haha. Nak tahu tak? ptss nih punya banyak gila tangga. Dah macam nak tercabut skru-skru lutut aku nih setiap hari berjalan ke kelas. make-up punya make up smpai kelas dh cair blum apa-apa dh b'peluh Serius!! wahaha :D
Cop2! tadi ayat ckp tanak pnjang-pnjang kan? apesal terlebih taip nih wahaha v('')v Actually, i just want to say that ''i'm back'' yeahh! i dekat rumah dah pun nih haa. Nak tahu lagi tak? nak tak?? tanak tahu pun nak kasi tahu jugak, peduli hape.. haha saya rindu kan si dia yg dekat melake tu aduduu, saya nak dia sekarang jugak!! rasa sayang saya dekat dia menggila lahh bila dduk jauh nih. mana nak tahan :/ my hubby i love you.


Twit2! sebelum lupa en, 2011 bakal melabuhkan tirai,2012 pula bakal menjelma mengetuk hari-hari yang bakal mendatang. semoga hari esk lebih baik dari hari ini dan hari-hari sebelumnya insya-allah! Tahun 2011 merupakan tahun yang penuh dengan suka duka bagi aku dan mungkin juga bg orang lain. tahun nih jugak laa aku bertemu dengan insan yang sangat aku sayang dan aku sangat-sangat bersyukur akan aku pertahankan apa yang sudah jadi milik aku. dan untuk 2012 akan aku usahakan apa yang aku inginkan!! hope smuanya baik-baik sayang! hahahah Tak!! Takk!! baik-baik saja!! hehe :) untuk tahun depan hidup aku akan lebih tercabar so doakan untuk saya je! v('')v

No comments: