Followers

15 December 2011

Separuh jiwaku pergi :(

Bolehkah dia membuat hati saya lebih senang selepas nie? Hati saya meronta-ronta ingin kepastian. awak perlu tahu saya memilih utk b'pasangan dgn awak untuk berkongsi dan mengecapi matlamat bersama, bukan untuk m'jadikan awak seorang 'pegawai bank' atau pembantu kpd matlamat diri saya utk memiliki itu ini. Walaupun saya suka merengek nak itu ini tu cuma sekadar cara saya b'manja dengan awak. Saya tanak awak tekan untuk kasi segalanya untuk saya, saya cukup sekadar 'memiliki awak sepenuhnya'' saya bahagia dah mcm nie sbb saya dah ada smuanya dlam hidup. Saya tanak jadi perempuan yang tak melakukan apa-apa tindakan utk menjadi wanita idaman awak, Encik Azwan!! saya akan jaga pemberian awak sebaik mgkin yg mcm awak inginkan. thnkss sbb dh byk hbiskan duet awak untuk saya tadi. saya nak ada couple rings mcm couple2 lain awak dh tunaikan. saya jnji saya takan bebai terok lagi. hahaha. Esk awak dh nk b'tolak ke melaka! Hati saya bersama awak tawu, tlg jaga diri awak untuk saya okk?? saya akn rindu awak selalu -..-'
Pesanan buat lelaki : Kaji dan fahami sejauh mana cinta girlfriend anda dan kehendak dia terhadap kebendaan jgn bodoh sbb perempuan!! Walaupun saya seorang perempuan tetapi saya mmg anti bila lelaki terlalu mengikut kehendak perempuan smpai melampau-lampau, dan bg prmpuan pulak, tengok laa bf kita keja apa yg nak itu ini dia pun mak bpak duk sara lagi. Jangan tmbah menyusahkan diri dia sbb anda.kbye!!

No comments: