Followers

14 December 2011

My love letter for you :)

Awak!! Awakk dekat melaka, saya dekat perlis! Jauh kan?? awak jauh dari keluarga, jauh dari saya. Kalau awak tanya apa perasaan saya sekarang, saya sendiri tak boleh nak jwb, saya happy sebab awak dapat smbung balajar dalam masa yg sama saya sedih awak jauh dari saya. Mmg laa cuti tu ada tapi kalo setakat dua tiga hari baik awak tak pyh bazirkan duet balek sini, so bila kita boleh jumpa? Awak nak tahu tak kenapa saya moody stiap kali kita cakap pasal ni, saya runsing sebab banyak benda yg saya pkir, apa yg bakal mendatang ni.

since 25012011 kita kenal, kita memang rapat, boleh dikatakan hari-hari kita keluar tp skng tiba-tiba kita ter-pisah, saya taktwu bole tahan ke tak, belum awak pegy lagi saya rasa nk nanges skuat hati. Awak tahu kan, saya blum pernah mengalami ''cinta jarak jauh'' sbb saya tak pena yakin!! sekarang saya perlu yakin dgn awak! sbb awak adalah pilihan hati saya. Apa yg bakal saya alami nnti adalah pengorbanan utk kbhgiaan masa depan kita kan?? Awakkkk... bila kita jauh nnti janji dgn saya yew?? 


Setiap hari cakap sayang dkt saya! saya nk twu apa 
 yg ada didlm hati awak.
Jangan pedulikan kalau ada perempuan lain nk b'kenalan or           
 pape dgn awak. (saya jeles)
Awak jangan berubah sbb saya suka diri awak yg sekarang.
Jangan pernah lupa call saya stiap hari sblum tidur mcm slalu. 
Belajar betoi-betoi kejar cita-cita utk kbahagiaan kita, sbb saya nak ada masa depan yang baik dengan awak.
Jangan bagi ada ruang di hati awak untuk insan lain. ''jauhi insan ketiga.''
Jangan lupa janji-janji kita.
Cari masa awak untuk saya, saya perlukan awak 24/7.
Sebelum awak lakukan pape ingatlah saya disini.
Trust me if i say i love you, i mean it.
Awakk! jangan pernah ragu dgn kasih sayang saya, saya lain dari pmpuan lain! prangai saya sgt beza dri org lain, apa yg saya nak minta dgn awak adalah doa!! awakk tolong doakan agar kita mmg di tkdirkan allah untuk bersatu dan awak adalah pilihan yg tepat untuk dijadikan asben. Saya minta awak tlg jadi lelaki yg baik untuk saya jgn sia-siakan saya! i love you so much!

No comments: