Followers

20 February 2012

jalan-jalan cari makan!

Ehemm.Ehemm. testing testing ok,ok, assalamualaikum!! semua sihat ke? haha Harini aku ada date dengan my azwan yeayyy!!! suka-suka. hehehe :) sekarang aku tengah cuti sem! seminggu jee kejappp!! :( so kena laa mnfaat masa sebaik mungkin! hewheww!


sebelum tengok gambar, aku nk bgtaw budak nehh dah lama aku tak jumpa dia! cuti-cuti cmgini baru nak boleh keleihh muka. :)
Mangsa pertama yang kena pksa kuar dengan aku -..-' 
haha pegy padang besar time panas terik mmg terbaik laa
oppss. ni bukan gmbar dekat padang besar ok.
rasa bersalah dekat amalina sebab tak dapat nak bawak
dia pegy sekali. actly, bukan tanak bawak keadaan
 tak mengizinkan.aku kena cepat-cepat g
politeknik rare tuanku syed sirajuddin sbb 
tertinggal asgnment! so mls nk patah blek 
g chglun, dh alang2 kt prlis dh. soryy!
Kelaparan terasa disitu. 
meehon tomyam menjadi pilihan! 
dari PB ke JM mencari makan! haha
see!! lapar terok kann??
muka senyum ikhlas bila dah dapat makan smpai licin tnpa 
meninggalkan seurat meehon pun dalam mgkuk tu haha -..-
erkkk!! perut dah kenyang apa lagi balek ahhh! haha
p smata-mata makan jee?? haa mmg pun hbis nak cari apa lgi
jtra bukan ada apa pun!! sma mcm chglun! haha :D tett! terkena!

No comments: