Followers

20 February 2012

Pelengkap Hidupku

Wahh!Wahh! cuti banyak hari banyak pulak entry baru! ''Hampa Ada''?? haha :) Hari ni jalan-jalan dengan my hubby! pegy nayoga beli kain pasang nak buat baju untuk malam knduri! maklum laa semangat mengalahkan org yang nak kawin! -..-' ehh. i pun nak menyegak jugak ok!! walaupun hari kenduri nnti, laki tak dapat cuti! haha :) actly, aku pun blek malam knduri -..- grr~


Emm. tadi lepas jalan-jalan pilih kain apa smua! awal pulak rasa nak blek terus! rugi laa kan? haha :) singgah tasik kejap!! ehh tasik nih stiap masa ramai orang xde kee hari yang xdk orang!! herann dohh herann haha :)
over-nya senyum laki aku ni!! haha :P dia cakap nak try senyum mcm aku
nmpak gg! euww euww! haha
walaupun buruk bagi orang lain,
tp kami sama-sama melengkapi!
Hanya kerana sebuah janji yang terukir
membuat kami teguh mempertahankan ikatan
ini sebaik mungkin. cuma kamu semangat hidupku!
Bila sampai waktunya! teguh satu pilihan!
menjadikan dia milik aku yang sempurna.
Dia mungkin bukan yang pertama! tp
insyallah dengan izin allah dia yang terakhir!
Dia adalah pemandu hidupku 
membawa aku ke jalan yang lebih baik!
menerima baik buruk aku dengan ikhlas.
Membuat aku terus tersenyum! Dengan penuh rasa bahagia
dihati hanya allah yg twu. Dan dengan penuh biasanya
seorang lelaki ini mmbuat aku jatuh cinta!
''Berdua lebih baik daripada seorang'' Walaupun kadang sakit, kadang gembira tp smua neh akan mengajar kita untuk hidup bersama dan mmbuat kita lebih mengerti yang namanya kehidupan itu tak selalunya indah! hidup bukan hanya untuk seronok ingat mati sedang menghampiri. setialah kepada kekasih hati dan belajarlah serius untuk hdup bersama dengannya agar dapat menghapuskan dosa-dosa yang pernah kita lakukan bersama si dia.

Take Care! bye-bye! <3


No comments: