Followers

22 February 2012

Pelengkap Hidupku part2

Dah ber-part-part dah kan entry nih pun, haha :) Harini saya jumpa ehem ehem saya! rasanya neh last day kot jumpa untuk cuti midsem neh! alooo mana best pun, kejap sangat masa berlalu, nak kena tunggu cuti sem nanti pulak laa baru boleh jumpa grrr.. Dear future husband! i just want to see how much you miss me bila kat melaka nnti hehe ;D

tadi saya nonton wayang je dengan dia! wahh wahh lamanyaa x nonton wayang dengan kamu kan kan? Tengok cerita adnan sempit 2 hehee suka! best ceta tu! Harini aneka x ramai orang sbb budak-budak semua p sekolah hehe :D lepas tengok movie jalan-jalan dekat tasik! yeahh!!!
Boleh nampak kan muka bahagia saya disitu??
Terima Kasih ''Mohamad Azwan''
Tapi.........adakah selamanya kamu nak buat saya
bahagia seperti ini?
 Saya tanak apa-apa dari kamu untuk kasi segalanya untuk saya,
 saya cukup sekadar ingin 'memiliki kamu sepenuhnya''
Saya ingin selamanya ada dcc kamu. 
memberi sepenuh kasih sayang saya.
Dan saya mnx,Tolong jadi laki yang baik untuk saya 
dan jangan skali2 sia-siakan saya.
Semua orang tahu Mohamad Azwan segalanya bg saya!
Takan ada laki lain yang dapat memahami diri saya
melainkan kamu! 
Saya pasti akan merindui kamu disana.
jgn sekali kamu membuat hati saya terluka!
sekali saya terluka, kamu takan pernah dapat
saya seperti sekarang!
Jagalah hati ini sebaik mungkin! tak mudah membuat orang
yg kita sayang cintakan kita dengan ikhlas!
i love you so much and i miss you my dear!
ikhlas dari saya buat kamu, mohamad azwan abdul shukor! <3

No comments: