Followers

28 May 2012

Hari ini saya banyak cakap..

Thank you, kepada yang sesiapa yang suka melawat di sini. Flying Kiss utk u'all.

Eh, Janganlah buat terkejut macam tu malu laa i ,you nihh cover line lahh sikit, hahaha. Firstly aku nak cakap, tak semua orang suka tengok kita bahagia, mungkin orang-orang tu sedang ketawakan kita, melihat kita mempunyai masalah. Di saat hubungan kita mengalami masalah jangan mudah terpengaruh dengan kebaikan orang ketiga. Ingat yee pesan kakak wahai adik-adikku. hehe. Memang haritu mungkin aku dah mencapai tahap dia mana aku berfikir bahawa inilah msanya utuk aku ''move on'' dan ketika itu aku hanya ada dua pilihan sama ada ''terus bersamanya atau tinggaikan dia'' Tetapkanlah hati lapangkanlah dada Alhamdulillah smuanya seperti sedia kala, Aku pilih untuk terus bersamanya pejamkan mata dan cakaplah dengan hati Aku maafkan dia mungkin kalau aku tak bagi peluang kedua untuk dia, dia tak mungkin akan ada kesempatan untuk tebuskan kesalahannya. Aku ikhlaskan smua yang terjadi mungkin ada sebab kenpa setiap hubungan tu perlu di uji. 

ketahuilah setelah kita menerima psangan kita semula, kita pasti akan merasa lebih bahagia lebih dari apa yang kita pernah rasa bersamanya dahulu. inilah hukum alam yg kita patut sedar. semua orang sentiasa menginginkan yang terbaik dari yang sebelumnya. Cinta boleh buat hidup kita dalam kesedihan. Namun, kita berhak untuk menerima kebahagiaan dari orang yang betul-betul sayangkan diri kita seadanya ---> Jangan nak suka-suka hati mainkan hati orang, sebab bagi seseorang hati itu perlu di jaga sbb hati lahh yang akan membentuk diri seseorang.
v
v
Dia adalah masa depan aku.
dia lahh harini, dia lah esok dan dialah seterusnya..
 bukan... dia yang klmarin, atau dia yang dulu.

No comments: