Followers

25 May 2012

permulaan kedewasaan

Aku egois, pentingkan diri, dan sewaktu dengannya. Tapi bila kasih sayang aku di sia-siakan aku lah orang yang paling sakit. Aku selalu berlagak kuat bila ada masalah berkaitan hati berkaitan dengan orang yang aku sayang tapi bila aku ada masalah macam sekarang aku rasa sakit sangat dan aku susah nak luahkan kpd sesiapa. Aku harap apa yang aku lakukan sekarang adalah jalan yang terbaik, memang memutuskan hubungan itu bukan jalan penyelesaian masalah tapi dalam perkahwinan pun Allah menghalalkan penceraian mungkin bila pasangan tidak dapat hidup bersama, berpisah adalah jalan yg terbaik. Aku redha apa yang berlaku sekarang ni, percaya tak percaya memang aku dipermainkan. Mungkin ramai yang sedang ketawakan aku dan mungkin juga ada yang bersimpati tetapi aku tak pernah pedulikan apa yang orang nak cakap semua tu xpenting bagi aku, yang penting adalah hati. Hati perlu di jaga sebab hati inilah yang akan membentuk diri seseorang. 
Ubat untuk hati yang luka adalah iman yang kuat,
aku masih mampu tersenyum ^_^


If they said that Im stupid, Yes I admit it. Not because i was born that way, Its because Im too stupid believe for you, But you never realize it. Even a bit. Kau tak pernah nak sedar kesilapan kau, ada saja alasan yang kau nak cakap untuk backup diri kau, kau sedar tak kau dah banyak sakitkan hati aku, kau tak pernah jujur selalu tipu aku, yatie cakap kau setia. memang betoi kau setia, memang betoi kau boleh sayang orang sepenuh hati tapi hanya dengan ex-gf kau jee tak dengan aku. Aku sedar diri aku siapa Mohamad Azwan, aku tak secantik ex-gf kau, aku tak sekaya ex-gf kau, aku orang biasa, aku memang bukan siapa-siapa kat dunia nih tapi aku juga ada hati dan hati aku bukan hanya bernilai RM300 je, aku tak pernah paksa diri kau sayang aku kenapa kau buat macam aku paksa kau? 6bulan aku di perbodohkan macam tu je?? apa salah yang aku buat sampai kau layan aku macam ni? if kau malu nak ada gf macam aku kau cakap jelaa aku takan paksa kau singgah di sisi aku. 





No comments: