Followers

19 May 2012

Pandai buat masalah pandai selesai laa kan? hehe

hi,salam!


Orang cakap masalah tak boleh di biarkan lama-lama buruk padahnya so, petang tadi aku g settle masalah dunia aku dengan si dia yang membawa masalah dalam hidupku.<--Amboihh ayat! kekeke so tamat laa di situ pemenangnya adalah. .jengg jengg jeng dah macam g lawan WWF je. what the fish! hehehe. yang penting semuanya ok-ok yok! Harini jalan-jalan g tesco tengok kain, g jitra ingat nak g makan kt newtown tapi tutup pulak, and lastly g KFC makan burger je. tu pun xhabis sbb muak dengan ayam. Eh! ayam betoi.<--marah pulak dia. Niat sebenar nak makan kueyteaw tomyam yumyumyum tp tak kesampaian myb next time -.-' 
Hi, yang sebelah kiri itu saya, yang kanan tu kembar saya. hahaha
edit pakai photoscape pun gambar bole cantik ape. -.-' tak payah nak adobe photoshop sangat laa.-->Padahal tak qeti edit pakai photoshop tp malu nk ngaku lak dia kekeke..Ada PS CS6 lagi the latest u'all tp nak buat cmne tader kemahiran nak guna. rumit semacam je aku tengok. Erghh boleh maki sebakul kalau edit pakai itu, yang dah terer tu tak payah nak Eksyen laa orang kedah kata -..-' hehehe (mesti ada yang cakap ''alaaa tak payah edit pun bole cantik ape'' ambek kau apa pun tak boleh kahkahkahhh..) Ok malam ini Tido awal esok nak g dewan wawasan, jitra jumpa Dr. mahathir mohamad <-- tokwan aku! kbye!

No comments: