Followers

23 January 2011

about you and me!


Smlm kita end msg cepat kan? kau lahh tiba2 je stop text aku .(hairan sedikit aku)

A: Dear~ i huduh malu2 ? (secara tiba2 je)
Y: Alaa i tgk ooke jee knapa u pk mcm tu ?
A: tp kan td i tgk u x muleh dduk diam lahh :)
Y: dh i frt time jmpa u talk with u mna tak ke kiri ke knan i .haa


tiba-tiba isu pendek bangkit! (sbb kasut aku yg tinggi tue m'buatkan dy 6pak pndex) hahah oopss sowy dear~ :))

A: xpe i sedar laa (dgn mimik muka monyokk dy)
Y: Hahahaahahahahahaa td i main2 lah tp i mmg tinggi uhh .heheh (ttp usik2 dy)
A: sbb too i nk jmpe u,bia u nmpak i dpn2 mata mcm mna (nada sedih n rendah dri)
Y: Serious u cute laa dear . (dlm hati wahhh suka gela tgk kau)
A: huhuhuu u ckp i cute (dh hepy kmbali)
Y: (Dlm hati) aku yg rsa x sesuai ngn kau lahh 

A: (mujuk2) 
Y: tipo lahh tu :( smbil buat2 muka seposen hahah

beberapa minit kmudian..........................................
ehhhh dy x reply msg aku laa pulak . (muka risau smbil pk knpa laa budak nehh)
(End msg..)

keesokan paginya (aku bangun subuh)
mata msih tutup tangan m'cari my phone hahaha.....
one msg dri A ckp bla bla blaaa........................ :)) aku pun yelah2 its oke.. 
(smbung tido blek)

So, aku harap kita dua-dua dah setuju kan kan ? :D Yang penting kita pun kena syg antara satu sama lain as a friend ehh x mybe lbh dri tu ;D Nanti aku dah siap lesen,kita jalan2 eh ? :D Hehe And Aku tau kau takan lupa pasal aku kan boy kan ?And kalau kau lupa, i kill you :)) ni aku nak bgtahu yang aku dh suka kau lahh .(sshhh diam2 taw) huhuhuuu Setakat ni mmg 'DIA' sentiasa lelaki yang terbaik pernah aku kenal dan aku hargai tp mcm aku ckp laa kalau bukan jodoh apa boleh buat. mungkin ada yang tak sesuai antara kami .tengss sgt sgt kau m'mahami :)) syg kau muchhx (gwdix) tp serious u~ i btl2 happy ngn u (dlm hati harap sgt sgt suma nehh x brubh)
yelaa boys kan suka brubah brubah :)) 

No comments: