Followers

19 April 2011

Dreaming :)



waaaaaaaaaaaaa, sumpah cantek kan bilik ni? tapi bilik aku tade laa cantek macam ni pon and tade laa sekemas ini huhu i nak tell mr. A nk bgtaw dia nnti after kawen bilik maw kaler pink noe nanak yang macam neh hohohohohooo ngade nyee aku ==' kesah kahh ampa?


bilik aku yang sekarang ni tak terlalu kechik,beso lahh jugak ruang nyee lebih kurang mcm yg ats neh jugak tapi yang atas neh beso sikit, bilik aku nih boleh laa kalau nak main aci ligan tue (oke tipu terang terang) aku xbrapa suka sangat perabot terlalu banyak dalam bilik yang ada sekarang pun asyik terlanggar jew banyak dah yang aku buang sejak sejak tak jadi budak sekolah nih meja stdy aku pun dh xdak dah ^_^


seperti yang anda sedia maklum, aku seorang yang sgt pemales. maless mmpoihh! bilik aku hanya mampu bertahan kekemasan nyew( ayat buku haihh) hnya 24jam dah masuk hari lain bilik aku dgn secara xlangsung akn jd spt sdia kala hahaa aku pun tak tw kenapa. ngeee~ oke, sekarang aku dah tak taw nak citer apa dah pink bedroom yew mr.A haha coming soon. waaaaaaaaahahahhahaha ;D

No comments: