Followers

04 May 2011

10 THINGS i LIKE & 10 THINGS i DONT LIKE

i like
1. senyum dekat people and people smile back 2me :))
2. ada good time with my friends
3. bila beli sumthing and i really2 like
4. dihiburkan oleh orang paling lucu di dunia when i sad..woww great!! <3
5. ada somebody yang understands me more than
 i understands myself hehe suka!!
6. i like when I love having you as my boyfriend MR.A
7. how much my family mean to me and how lucky I am.
8. i yg decide menu bila d belanja makan/minum haha (pulun)
9. when people say ''i kawan yg baik and she/he suka kawan dgn i'' :))
10. paling penting i like when i spend loving time untuk
MR.A and he happy to have a great time with me.. 


i dont like
1. bila people fikir dia betoi jee dan tak pernah b'salah ggrrr..
2. calculating days/week/month/year *i dont like*
3. my friends talk about me di blakang2!! i tak bole tahan gilew yg nehh.
4. bila she/he rasa fed up dgn i and he/she rasa i a boring people erghhh.
5. jgn tnya stupid question kt aku! dh tue
 nk kena ulang cakap benda yg sma byk kali 
6. bila ajk smbng people only talk 2 3 patah jee mcm tade mood.
7. bila tengah makan . ada sapa sapa mai marah time tue, 
kalo ye pun tunggu laa smpai sudah makan..
8. i dont like to complain bout people.. bukan keja aku laa! aku bukan pengkritik!
9. bila aku bersungguh sungguh bgtaw benda betoi .
 orang tak percaya!! bodohh gilew!
10. bila bergaduh dengan MR.A aku rasa aku terokk gilew..
tasuka gilew rasa mcm ne!

2 comments:

M Fizan said...

biler yg "i like" tu ad Mr. A, i just like 'woww, romantiknyer'..hehe

and biler yg 'i dont like' pn still kait ngn mr. A, i rasa 'u rock lar babe'..romantik lar kamoo..

smoga bhagia spnjg msa :)

Emy's said...

ohh nazif!! hehe :) thnkss yanggg!! ehh weyhh sknx hati tgh bunga2 mau lee ada mr.A jee kalo after clash dnia sudah terbalik laa hahaa :)) nrmal kes!! hehe :)) thnkss doa2 laa yew.....