Followers

06 May 2011

GOD ! help me.

today bangun awai lagi sorry kepada 'dia' semalam aku tertido awai tp awai pun kira sempat jugak laa calling calling tue urm. apa yang boleh aku cakap sekarang i'm totally sad . why??? i dont know why. aku dh xtwu mcm mana nk cakap! i'm happy with him but sometime i'm tired to appreciate someone . they never know apa yang aku rasa, apa yang ada dalam hati aku sekarang and aku lain dri ownx lain . apa yg aku rasa sgt pelik dri ownx lain . boys are really suck sumtime! urm. apa yang dwnx hanya twu buat just say 'sorry' untuk kesalahan yg dwnx buat!! ''kalau dengan minta maaf bole selesai semua masalah apa gunanya undang undang dgn polis di negara nie'' erghh. pagi2 aku on fb i saw comment him dgn that girl . apani apani apani?? bila pulak dia on9! aku tak faham betoi laa . bila time aku smua aku bgtaw! bila time dia satu habukk aku xtw apa! sorry yach boy i nihh! you kena laa paham i nehh pelik twu takk 'pelikk' mcm i ckp bila i buat i rasa mcm noting tadak apa , tp kalo u i rsa bengangg tadak pasai!!! not fair kan??bodohh gilew knpa aku jadi mcm nehh xtw! menyusahkan hati btoi laa . hmm. baby baby ohh baby u buat i gilew laa pening kepala aku fikir kan kau laa gemokk!!! hitammm!!! muncett!! erghhh. i want you , want you lahhh just you. smetime i terfikir jugak do you have the same feeling like me? do you dear??? ke aku nehh yang ego sangat! asyik nk ikut kepala aku je? lama lama enn aku mati sebab nak kena fikir bnda bodohh mcm ne twu tak boy?? baby please laa i need you! now you macam lain sikit mungkin you dah boringg layan prangai bodoh i nehh kan? atau mungkin aku tak hot mcm yg kau nak kan??ntah laa sometime i hopeless rasa macam nk stop jee semua neh! huhhhhhhhh..(mengeluhh panjang!) ataw aku yang patut berubah ehh? mungkin prangai aku akan buat semua ownx yg aku sayang akn kurang sygkan aku! bukan semua orang boleh faham aku! and aku xboleh salahkan sesapa so i try 2 change.. i try baby!! please god help me i need to change! hati aku perlu di semen kan lagi supaya jd lebihh keras mcm batu bata!! biar semua hal yg menyakitkan hati tak dpt menembus! god!!!! i need him to know smthing 'i love him so much' god!! help me..take a good care of him cz i'm here hanya akn buat dia sakit hati. orang baik mcm dia sangat sangat tak sesuai untuk aku! god... if our relationship akn buat dia sedih please jaohkan dia dari aku ! i pray for you god!! aku nak yang terbaik buat 'dia' . i love you double A.
*kalo dia baca harap dia jgn cakap apa apa buat macam biasa mcm tadak apa!! sebab aku pun layan dia mcm tadak apa yg berlaku! kadang kadang bukan semua bnda kita bole share dgn boyfriend kita! kadang kadang kawan lagi penting! hanya luahan hati xdk kena mengena dgn sesapa. sorry!!

No comments: