Followers

12 November 2011

immortals 11.11.11

Sambil-sambil tengok AIM ke-18, nak jugak laa buat satu entry bodoh malam nih rasa macam dah lama tak abdet kan kan. angguk jelah iyakan apa yang aku cakap haha (: perasan tak perasan tak 123 dekat atas tu? apa yang 123? haha tertanya-tanya kan? nak bgtaw nih follower aku dh 123 dah. *mengelabah nak bgtaw, orang lain dh beribu xkecoh pun kan? haha thnkss untuk smua yang follow saya yew. i will follow you back. promise -..-' *blog xbest pun ada jugak yang rajin skodeng kan? eww suka 


Baru-baru ni sibuk melayan asben! ehh tak takk gatainyaa ank sapa laa nih hahaa aku sibuk melayan novel ''Cinta 3 Suku'' wahaha memey laa seronok kot korang pun baca lah. 3hari aku baca novel nih td baru habis. mana tak lamanya asal nak baca ada saja yang menggangu -..-' stress disitu.



petang td tengok wayang dengan si laki cerita immortals. memang tak twu nk tengok cerita apa semua macam tak seronok jee -..-' ikut kepala aku memang tanak tengok dah td shian laki aku nak sangat tengok aku pun teman lahh. ok serius tak rugi tengok cerita neh. bestlahh tak caya? p laa tengok sendiri. :P goodnight kbye! 

No comments: