Followers

16 November 2011

you know what that called 'friend'

Dah satu dua tiga empat hari tak abdet -..-' haha ehhh sekejap je kan dah hari rabu 16/11 that mean kawan baik saya si yatie dah masuk merbok, dah tinggai saya :( actly my kezen pun dapat sana so aku kenalkan lah dwnx berdua haritu senang sikit apa-apa hal si kezen aku bole mnx tolong si yatie. apa-apa pun stdy baik-baik dekat sana dapat kawan baru tu jgn laa lupa pulak kawan lama dekat sini :) haha. ingat pesan aku hokey! 
Lagi enam hari my mum dengan my dad nak blek. uhh cannot wait lahh (: after dwnx blek memang kelam kabut lah sebab my sis nak bertunang bulan 12 dah tu aku pun tak lama lagi nak jadi ''budak poli'' tambah lagi nak settle kan pertukaran poli memang serabut kepala lahh lepas nih. saja aku tanak duduk jaoh dari family aku. after kawen bru aku ikut kemana laki aku nak duk masa tu aku dah tak kesah. sekarang memey kesah lahhh -..-' *tanak hidup susah lgsung haihh. haha apa-apa pun seknx neh smua kawan-kawan aku dah msuk stdy alhmdulillah...........opss sebelum lupa gudluck kpd adik-adik spm do the best yeahh! and esk last day sekolah bg tahun 2011 buat budak-budak sekolah seronok dwnx dapat rm100 harini. kbye!

No comments: