Followers

19 May 2012

Man are always be man.

Here again and again.

Memandangkan aku malas nak fikirkan masalah aku, Harini aku ingat nak pergi makan kueyteaw tomyam my fuv food PERGHHH! memang sedap baq hiangg. meleleh hingus-hingus hahaha. Tomyam buatan aku pun bole tahan gak sedapnyee <--hee puji diri sendiri. ehem.. 

Tiba-tiba pulak kan nak feeling, Eh!

Kau nak ada relationship dgn aku, But kenapa kau tak boleh nak jujur tentang diri kau? Kenapa suka menyusahkan hidup orang lain? Bila aku nak tinggalkan kau, Kau marah. Kau cakap tak boleh itu, Tak boleh ini. Sedangkan kau selalu bagi masalah kat aku. Aku setia bagitau apa-apa je kat kau bila ade lelaki ayat aku, Kau merajuk. Kau sentap! Kau marah la dan sewaktu dengannya. Tapi now, cuba tanya diri kau apesal aku bole nak cerita semuanya but kau tak boleh? Apa kau takutkan sangat ?? Takut aku tak boleh nak terima diri kau? Apa hubungan kita sekarang? kalau aku masa depan kau apesal ada rhsia lagi di antara kita? Aku bukan macam perempuan lain, kalau aku kapel aku ada niat nak kawen aku orang yang jeneh fikir masa depan dan sngat stright aku tamaw hanya pandai buat dosa je. lelaki yang tadak prinsip hidup takan pernah tahu nak beri kebahagiaan kpd pasangan.
Sory laa kalau aku rasa aku tak boleh nak terima kau lagi, bukan apa aku takut nak ambek risiko bercinta dengan laki seperti kau. Dah laa cinta kita nih jarak jauh kalau aku sendiri tak boleh nak percaya kau memang susah laa nak teruskan. Pepatah dulu, Buat baik berpada-pada. Buat jahat jangan sekali. Buat jahat ni banyak seginya, Bukan sekadar merompak, membunuh dan merogol je namanya perbuatan jahat. Kau sakitkan hati orang, Kau buat dia sedih pun dah kira kau ni jahat. Cuma antara jahat kecil dengan jahat besar je. Kesiankan la manusia. Kita sesama manusia kan, Bukan manusia dengan anjing. Kalau binatang seperti kucing kau boleh belai, Takan manusia kau tak pandai nak jaga hati? Jujur jela. Hati manusia ni lagi cepat pecah dari segelas kaca. Tolong lah hargai hati manusia. Tolong lah wahai lelaki. 

No comments: